Monday, February 6, 2012

Mereka yg sgt popular.. im not??

Assalamualaikum

# Salam Maulidur Rasul #
Baru baik demam panas =.=" n baru la ada ms na update.. Lets enjoy this story that True Story konon =.="
sebelum tuh sile click kat gamba  untuk tgk ngn jelas yer ^_^









8 comments:

Woofer Storm said...

pndainya buat..comel je ni...

#mood nak ngorat,tak kire..haahah slm maulidur rasul..

Mata Pena Fadz said...

even x popular..tp kwn fadz yg sowg ni tetap cantik dan ayu... :)

Uncle Jonni said...

takpe... esok lusa nanti adalah lelaki kacak tegur tu...

huhuhu....

Woofer Storm said...

bz la tu..sampai tak update entry..

#ye2 je tau sy yang mana satu kat gambar tu...jentik kang^^

Cik Mary Mau Berblogger!!!! said...

alooo dayah..ngan sdey2..yani xde pminat gak...hooooooo

Woofer Storm said...

dayah nak kena cubit ni..

#bila nak update?hheheeee

kai said...

comelnye doodle!!
anda memang hebad!

==New Entry==
http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/02/extended.html

=Jom Join====
http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

Woofer Storm said...

asal tak update?okey?sihat ke tak ni?kalau tak siht,minum ubat n rehat cukup2..

slmt malam dayah^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...