Wednesday, August 28, 2013

Cerita yang ingin disampaikan ~

Assalamualaikum 

Lama haa x update blog.. itupon ada org tegur. Bila la na update.. lagipon dah mls la nk layan blog niyh syg hihi -.-..

Alhamdulillah selama cuti 3 bulan nih keadaan family ok. Jus ada beberapa minggu tuh ada mslh family. Tapi syukur semuanye dapat diatasi dengan baik. Kesian mak tanggung semua sejak kematian ayah nih.

cakap pasal raya??.. Raya tahun niyh x semeriah dari sebelum and sebelum nih. Sedih sbb abah xde. Klo x pagi2 abah dah kejotkan kiteorg " oiii raya2 mandii... selamat hari raya" seriesly rindu ms tuh. Then mesti abah marah2 klo kiteorg lmbt bersiap biasa la gegurl hihi. Tahun nih pon x beraya kat kampung. Nenek tahun nih meninggal. Ramai org2 yang kami syg meninggal. Alfatihah untuk arwah abah dan nenek :')

 agak kekok bile abah xde dalam gamba.. With love love and Love

mak ngn iqbal :) cucu kesayangan abah nih hihi..


Lawat kubur abah :)

Beberapa hari lepas abah meninggal mak ngn akak selalu ngadu iqbal nangis and selalu gak masok dalam bilik abah dulu. Kadang2 dayah pon terpanggil abah.. adeii ms tuh tros air mata mengalir. Now.. Alhamdulillah iqbal pon sedang membesar.. umo dia dah 2 tahun dah :) tgk gamba abah.. "atok atok" iqbal dah ok :) hihi.. 

kubur nenek kat batu pahat 

emm tuh jekla nk update.. nanti insyaAllah dayah update g :). BTW dayah dah lulus test JPJ tau tp takot bwk keta haha.. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...