Saturday, September 17, 2011

hey!! hey!! dayah!, kamu ta payah la na berhana tajima ngn maria elena sgt la!

Salam

haaa blogger kabare?? kitak masih waras lagik ka?? ahhaha.. ape niyh ape niyh??! tbe2 cakap bhsa sarawak wehehe ;))... ok btw dayah da smpi kat bumi kenyalang n sudh selamat mendaftar kan diri ke unimas pada... bile eah?? lupa2.. haa!! 6/9/11 meyh!!.. hehe..

nmpk ta bendera sarawak tok?


Tapi!! berduduknye saya didepan lappy dan jari jemari menari ngee~~ saya buat ms niyh ta mau cite pasal mcm mane keadaan minggu suai kenal dulu. * eleyh mcm la korang na tgk ekeke :p.. actly na cerita dari johor dulu.. mc mane sambutan raya bagai sume.. baru la cite pasal unimas okeyh?? ada beran?? deal la okeyh!! weheh~

Pasal raya ~,~ korang tahu kan?? tajuk entry kat ats tuh mmg ada kene mengena ngn pasal raya.. ape kene mengenanye..moh tgk sape maria elena ngn hana tajima da femes ini :D

maria elena :)

hana tajima :)

tp mostly ramai y da kenal kan?? ecece... kisahnye saya da try diaorg punye seteyle.. her3x.. maria elena y niyh :: 
ho0o y pink2 tuh sy la :p

actly ta selalu sgt pakai style maria coz heee *seksi sgt*.

Then masa raya.. na try la pakai style hana tajima. Masa tuh tgn g gatal beli tudung kain satin mak mmg marah gile coz kainnye ta elok =,=

ye2 saya tahu tembam sudah =,=

untuk mengelak kan mak bersyarah lebih pnjng lagi sy tukar tudung.. haha tara!!!

selamat hari raya :D

Then las sekali ms na bertolak ke kg buat style hana tajima balik tp bukan gune kain satin tuh... tp gune shawl cokelat tuh gak.. adehh haiii

 akak ipar kata cam yuna :P

hehe sekian... tuh jek.. naty mau crita kawan datang raya plak.. khas 4 my fren eceh~ meleweh sudah.

Sekian macehhh!! :D




5 comments:

Mata Pena Fadz said...

:)
cantik daya ....
suke fad tgok....

Novelgurl said...

hahha..akk tembam ;P

Botak said...

tak payah nak cerita sangat.,
belajar elok²., hahahaha.. :))

dayah SnoW Heuka said...

dear fadz :: waaaaa macehhh kamoo lgi sgt canteek :D

novelgurl :: haha akak mmg sokmo bam2 <3 :P

botak :: hahha.. okeyh da ta cite sgt meleweh2kan? maceh2 :P anda jua =))

Fid"s said...

gua suka karton yang pakai spek matau tu.. happy je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...